شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۴۷
۰

سرانجام بعد از 30ساعت قطعی خطوط مخابراتی ایرانشهربرطرف شد

قطعی خطوط مخابرات جنوب سیستان و بلوچستان بعد از 30 ساعت تأخیر با برطرف شدن مشکل فیبر نوری در شهرستان ایرانشهر وصل شد.
سرانجام بعد از 30ساعت قطعی خطوط مخابراتی ایرانشهربرطرف شد
سرانجام بعد از 30ساعت قطعی خطوط مخابراتی ایرانشهربرطرف شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ به دنبال بارندگی روز گذشته در شهرستان ایرانشهر که منجر به قطع 30ساعته  کلیه خطوط مخابراتی این شهرستان شده بود، سرانجام این قطعی برطرف شد.
فرماندار ایرانشهر هم با انتقاد از آسیب پذیر بودن خطوط مخابراتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه زیرساخت ها و اجرای فیبر نوری در جنوب استان اصولی نیست.
 

نبی بخش داودی افزود: 24 میلیمتر باران در این شهرستان باریده اما بالغ بر 30 ساعت  تمام سیستم های ارتباطی ایرانشهر و جنوب سیستان و بلوچستان مختل شده است.
وی ضمن تذکر با بیان این نکته که باید مسئولین زیرساخت و مخابرات استان سیستان و بلوچستان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند تصریح کرد: نباید  فیبر نوری از مسیر رودخانه عبور می‌دادند چرا که با هر سیلاب این قطعی هم تکرار خواهد شد.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد:  من  از تأخیر به وجود آمده به علت قطع فیبر نوری از طرف مسئولین مخابرات از مردم جنوب استان عذرخواهی می کنم و امیدوارم مسئولین احساس مسئولیت بیشتری کنند.
گفتنی است خطوط فیبر نوری کیلومتر 35  ایرانشهر در منطقه بلوچکان روز جمعه به طور کامل قطع شده بود که بر اثر شدت سیلاب در این منطقه دسترسی میسر نبود که با فروکش شدن سیلاب با حضور 6 تیم امدادی این قطعی برطرف گردید.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *