شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۰۶
۰
در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

وام ۲۰ میلیون تومانی به یک هزار خانوار روستایی پرداخت می شود/استاندار میزان خسارت سیلاب سیستان و بلوچستان را اعلام نکرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به یک هزار خانوار روستایی که منازل آنها در سیلاب جنوب استان تخریب شده است وام 20 میلیون تومانی پرداخت می شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به یک هزار خانوار روستایی که منازل آنها در سیلاب جنوب استان تخریب شده است وام 20 میلیون تومانی  پرداخت می شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به یک هزار خانوار روستایی که منازل آنها در سیلاب جنوب استان تخریب شده است وام 20 میلیون تومانی پرداخت می شود.
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ صبح امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران و فرمانداران شهرستان های سیل زده جنوب استان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران به مرکزیت شهرستان ایرانشهرمیزان خسارت وارد آمده از سوی هر مسئول گزارش داده شد هر چند که در پایان مبلغ خسارت وارد آمده از سوی استاندار اعلام نگردید.
در این جلسه علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به خانوارهای سیل زده روستایی؛ هر خانوار 20 میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد.
 

 
وی ضمن اشاره نکردن به میزان خسارت وارد آمده به آسیب دیدگان سیلاب اخیر گفت: 6 میلیارد متر مکعب در استان بارندگی صورت گرفته که توانستیم 85 میلیون متر مکعب آب دخیره سازی کنیم.
هاشمی افزود: به خانوارهایی که ثابت شود تمکن مالی ندارند مبلغ 5 میلیون تومان وام بلاعوض جهت مرمت خانه های آسیب دیده پرداخت می شود.
 

 
معاون جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان هم در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: در پی بارندگی روزهای اخیر 734 روستای جنوب استان از سیلاب متأثر شده است.
حسن مصفا ادامه داد: 664 نفر گرفتار و در محاصر آب قرار داشتند که توسط جمعیت هلال احمر نجات داده شدند.
وی تصریح کرد: در سیلاب سیستان و بلوچستان منازل یک هزار و 676 خانوار با تخریب رو به رو شد.
 انتهای پیام/
کد مطلب: 4060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *