دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۲۱
۰

برگزاری دوره آموزش پدافند غیر عامل در ایرانشهر

رئیس اداره پدافند غیر عامل راه و شهرسازی ایرانشهر از آموزش پدافند غیر عامل در راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.
برگزاری دوره آموزش پدافند غیر عامل در ایرانشهر
برگزاری دوره آموزش پدافند غیر عامل در ایرانشهر
به گزارش پهره؛ ذبیح‌الله اکبرزاده با اعلام این خبر گفت: به منظور خنثی‌کردن تهدیدات دشمن؛ دوره آموزشی متمرکز پدافند غیرعامل با حضور 80 نفر از کارکنان راه و شهرسازی ایرانشهر با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استان در محل سالن آموزش این اداره کل برگزار شد.
وی گفت: پدافند غیر عامل با توجه به انواع تهدیدات سخت و نرم برای هر جامعه ای یک اصل است؛ از این رو اقدامات دفاعی انسان سبب دفع یا کاهش میزان اثر تجاوز مهاجمان می‌شود.
رئیس اداره پدافند غیر عامل راه و شهرسازی ایرانشهر با اشاره به این که جنگ به عنوان یک پارامتر مهم و پرهزینه در زندگی بشر است افزود: باید دقت کرد در جنگ‌های نوین دشمن با تمام مولفه‌های قدرت خود به کشور مقابل اثر می‌گذارد و با کمترین سیستمهای جنگی، مانند جنگ های نرم، سایبری و زیستی و ...  بیشترین اثر و تخریب را بجا می گذارد.
اکبرزاده به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص گریزی زد و افزود: ایشان پدافند غیرعامل را یک اصل همیشگی می دانند نه فقط برای مقطع خاصی از این رو می‌بایست تهدیدشناسی را قابل اهمیت و مهمترین ماموریت خود را افزایش پایداری وکاهش آسیب‌پذیری زیرساختها و مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور در مقابل تهدیدات متصور، از طریق فرهنگ‌سازی، آموزش، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت دفع این تهدیدات بدانیم.
وی مدت این دوره را دو روز اعلام کرد و ادامه داد: دوره پدافند غیر عامل در راستای ارتقاء تخصصی سطح دانش مسئولین و کارشناسان در زمینه جدیدترین یافته‌ها و رویکردها می باشد.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *