پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ۰۷:۳۵
۰
فرماندار ایرانشهر در دیدار مردمی با اهالی بخش بمپور؛

کاندیداها در فعالیت های انتخاباتی از دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی بپرهیزند

فرماندار ایرانشهر گفت: کاندیداها با فعالیت های انتخاباتی در مهلت قانونی از بروز و دامن زدن مسایل قومی، مذهبی جدأ پرهیز کنند تا با برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور که مشتمل بر 5شهرستان و 15 بخش با چیزی در حدود 500 هزار نفر جمعیت است را شاهد باشیم.
کاندیداها در فعالیت های انتخاباتی از دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی بپرهیزند
کاندیداها در فعالیت های انتخاباتی از دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی بپرهیزند
به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی در اجتماع بزرگ مردم بمپور از اهمیت دو انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یاد کرد و افزود: انتخابات یعنی احترام به خواست و سلیقه مردم از سوی کشور؛ از این رو لازم است مردم با حضور حداکثری  و مشارکت در انتخابات یک بار دیگر با اثرات رای خود در رشد؛  توسعه و بالندگی کشور و منطقه سهیم باشند.
وی کلیه کارکنان دولت و دارندگان جایگاه حکومتی را از جانبداری از کاندیدای احتمالی بر حذر داشت  و با توصیه به مردم افزود: با هوشیاری و رصد نمودن همه فعل و انفعالات انتخاباتی اجازه ندهند کسانی خود را بعنوان ارباب مردم معرفی و خدای ناکرده از آرای آنان سوءاستفاده کنند.
فرماندار ایرانشهر  وزارت کشور و شورای نگهبان را مجریان واقعی انتخابات بر شمرد و دخالت دیگر نهادها را فقط در راستای کمک به فرایند هر چه بهتر برگزاری انتخابات آن هم با در خواست قانونی وزارت کشور جایز دانست و تصریح کرد: نهاد های قضایی و نظارتی کلیه تحرکات غیر قانونی را رصد و در اسرع وقت مورد پیگرد قانونی قرار خواهند داد.
داوودی کاندیداها و طرفدارانشان را به قانون‌گرایی و اخلاق مداری دعوت و از کلیه کاندیداها خواست تا در بحث شروع تبلیغات در مهلت و موعود قانونی توجه لازم را داشته باشند و از ایجاد مطالبات خلاف واقع و غیر قانونی بپرهیزند.
وی در بخش دیگر سخنانش از کاندید های انتخاباتی خواست در فعالیت های تبلیغاتی در مهلت قانونی از بروز و دامن زدن به مسایل قومی، مذهبی و… جدأ پرهیز کنند تا انشاءالله با برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور که مشتمل بر ۵شهرستان و ۱۵ بخش با چیزی در حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است را شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/ ۳۳۳۹
     
کد مطلب: 38
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *