فرماندار ایرانشهر در دیدار مردمی با اهالی بخش بمپور؛

کاندیداها در فعالیت های انتخاباتی از دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی بپرهیزند

7 آبان 1394 ساعت 7:35

فرماندار ایرانشهر گفت: کاندیداها با فعالیت های انتخاباتی در مهلت قانونی از بروز و دامن زدن مسایل قومی، مذهبی جدأ پرهیز کنند تا با برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور که مشتمل بر 5شهرستان و 15 بخش با چیزی در حدود 500 هزار نفر جمعیت است را شاهد باشیم.


به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی در اجتماع بزرگ مردم بمپور از اهمیت دو انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یاد کرد و افزود: انتخابات یعنی احترام به خواست و سلیقه مردم از سوی کشور؛ از این رو لازم است مردم با حضور حداکثری  و مشارکت در انتخابات یک بار دیگر با اثرات رای خود در رشد؛  توسعه و بالندگی کشور و منطقه سهیم باشند.
وی کلیه کارکنان دولت و دارندگان جایگاه حکومتی را از جانبداری از کاندیدای احتمالی بر حذر داشت  و با توصیه به مردم افزود: با هوشیاری و رصد نمودن همه فعل و انفعالات انتخاباتی اجازه ندهند کسانی خود را بعنوان ارباب مردم معرفی و خدای ناکرده از آرای آنان سوءاستفاده کنند.
فرماندار ایرانشهر  وزارت کشور و شورای نگهبان را مجریان واقعی انتخابات بر شمرد و دخالت دیگر نهادها را فقط در راستای کمک به فرایند هر چه بهتر برگزاری انتخابات آن هم با در خواست قانونی وزارت کشور جایز دانست و تصریح کرد: نهاد های قضایی و نظارتی کلیه تحرکات غیر قانونی را رصد و در اسرع وقت مورد پیگرد قانونی قرار خواهند داد.
داوودی کاندیداها و طرفدارانشان را به قانون‌گرایی و اخلاق مداری دعوت و از کلیه کاندیداها خواست تا در بحث شروع تبلیغات در مهلت و موعود قانونی توجه لازم را داشته باشند و از ایجاد مطالبات خلاف واقع و غیر قانونی بپرهیزند.
وی در بخش دیگر سخنانش از کاندید های انتخاباتی خواست در فعالیت های تبلیغاتی در مهلت قانونی از بروز و دامن زدن به مسایل قومی، مذهبی و… جدأ پرهیز کنند تا انشاءالله با برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری بتوانیم شور و نشاط سیاسی را در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور که مشتمل بر ۵شهرستان و ۱۵ بخش با چیزی در حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است را شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/ ۳۳۳۹
     


کد مطلب: 38

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/38/کاندیداها-فعالیت-های-انتخاباتی-دامن-زدن-مسائل-قومی-مذهبی-بپرهیزند

پهره
  https://www.pahreh.ir