سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰
۰

همایش های تکراری با دست آوردهای دست نیافتنی/همچنان ظرفیت 2 هزار نفری کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با کمتر از 300 کارگر

همایش های شهرستان ایرانشهر هم به پیروی از سایر همایش ها و سمینارهای تکراری و مستمر کشور روندی به موازات صرف هزینه برای تشریفات است که مشهود شدن دست آوردهای آن مستلزم تغیر روند از سوی مراجع بالا دستی است.
همایش های تکراری با دست آوردهای دست نیافتنی/همچنان ظرفیت 2 هزار نفری کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با کمتر از 300 کارگر
همایش های تکراری با دست آوردهای دست نیافتنی/همچنان ظرفیت 2 هزار نفری کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با کمتر از 300 کارگر
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ یکی از ملزومات اعتمادسازی مردم به مسئولین درک شدن مشکلات شهروندان توسط مراجع مرتبط است از این رو با جریان یافتن این اقدام دوطرفه و محقق شدن درخواست های مردمی نه تنها رضایتمندی افزایش می یابد بلکه میزان کارآمدی هر مسئول نیز به عینه مشهود خواهد بود.
در طول روز تنها با یک حساب سرانگشتی از اخبار شبکه های استانی و ملی به راحتی می توان متوجه روند در پیش روی مسئولین مربوطه در خصوص برگزاری سیمینارها و همایش های شد؛ روندی که بیش تر از هر چیز در صدد جلب رضایت عمومی از عملکرد خود هستند در حالی که اگر همین توان برای عملی کردن وعدها صرف می شد چه بسا امروز گلایه ای از نارضایتی مردم از برخی مسئولینی که تنها شعار می دهند وجود نداشت و به نوعی همه به جای اعتراض قدردان حمایت و دلسوزی های آن مقام مسئول برمی آمدند.
 

 
در شهرستان ایرانشهر هم تعداد وعده هایی که مسئولین دولتی، استانی و شهرستانی در همایش ها و جلساتی که برای دل خوشی مردم به زبان آورده اند کم نیست که همایش معاون وزیر صنعت با صنعتگران و مردم شهرستان ایرانشهر در اردیبهشت 94 یکی از این  نوع می باشد.
در این همایش منصور معظمی با ابراز تأسف از افول تدریجی تنها و بزرگ ترین کارخانه نساجی بافت بلوچ در سیستان و بلوچستان گفت: کم کاری از ما بوده؛ قول شرف می دهم این کارخانه با تجهیز دستگاه های جدید تا 6 ماه آینده مثل سابق با ظرفیت دو هزار نفر برای جوانان شهرستان ایجاد اشتغال نماید.
اما تا امروز با گذشت موعد مقرر این مسئول؛ نه تنها تجهیزاتی به کارخانه افزوده نشده است بلکه تعداد کارگران همان جمعیت سابق با کمتر از 300 نفر می باشد که نتیجه دردناک این همایش را هویدا می کند، نتیجه ای که بیش از هر کس جوانان جویای کار و البته چشم انتظار را در جوان ترین شهر کشور آزرده کرده است.
البته هر چند که مسئولین شهرستانی خبر از سفارش دستگاه های مختلف برای این کارخانه نساجی می دهند و می گویند کارخانه در حال بازسازی و نوسازی است اما این وعده هم تا به جریان نیفتادن روند جذب نیروی بومی در کارخانه بافت بلوچ عملا تحت شعاع قرار می گیرد که امیدواریم شکوفایی آن تا قبل از اتمام دولت یازدهم رقم بخورد تا مردم بتوانند حداقل به شکرانه یکی از هزاران خدمت رسانی قدردان تحقق وعده ها شوند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *