سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۱۷
۰

کشف موادغذایی غیرمجاز و داروی پاکستانی در سیب و سوران

معاون مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مرکزبهداشت شهرستان به منظور بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد های مواد غذایی، جلسه و گشت مشترکی با همکاری ادارات صنعت،معدن وتجارت، دامپزشکی، اماکن، شهرداری و اداره ی غذا و دارو برگزار کرد.
کشف موادغذایی غیرمجاز و داروی پاکستانی در سیب و سوران
کشف موادغذایی غیرمجاز و داروی پاکستانی در سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ به نقل از سیب وسوران ، ایوب کرد تمینی معاون مرکز بهداشت  شهرستان سیب و سوران درگفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مرکزبهداشت شهرستان به منظور بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد های مواد غذایی، جلسه و گشت مشترکی با همکاری ادارات صنعت،معدن وتجارت، دامپزشکی، اماکن، شهرداری و اداره ی غذا و دارو برگزار کرد.
وی افزود: دراین بازدید بازرسان به بررسی وضعیت تاریخ انقضا مواد غذایی، نظارت بر قیمت فروش و نرخنامه فروش پرداختند و ۳۰ کیلوگرم مرغ تاریخ انقضا گذشته و همچنین موادغذایی غیرمجاز و فاقد مشخصات و داروی پاکستانی کشف و جمع آوری شد.
کرد با اشاره به اینکه با واحدهای متخلف برخورد می شود، خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید ارایه خدمات مطلوبتر به مردم، افزایش رضایتمندی مردم و جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی می باشد و واحدهای غذایی با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی موظف به ارائه کیفیت به مردم هستند.
وی تأکید کرد: باید با تعامل و همت همه مسئولین، اتحادیه ها و بکارگیری تمامی امکانات در جهت ارتقاء و بهبود کیفیت گام برداریم.
معاون مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران توضیح داد: کارشناسان بهداشت همواره در مراجعات مستمر خود به واحد‌های عرضه مواد غذایی گوشزد می‌کنند که نگهداری مواد فاسد اشکال دارد و نباید انجام شود.
انتهای پیام/
بهداشت   بهداشت   بهداشت   بهداشت   بهداشت
کد مطلب: 3626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *