چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۳۳
۰
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

نفت تهران 3 - 2 استقلال/منصوریان اولین جام را در تختی جاگذاشت+فیلم

تیم های نفت تهران و استقلال از ساعت 16:20 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان علی دایی توانستند استقلال را با 3 گل شکست دهند.
نفت تهران 3 - 2 استقلال/منصوریان اولین جام را در تختی جاگذاشت+فیلم
نفت تهران 3 - 2 استقلال/منصوریان اولین جام را در تختی جاگذاشت+فیلم
به گزارش پهره، تیم های نفت تهران و استقلال از ساعت 16:20 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند.
  استادیوم: 
تختی تهران
 
داور:
اشکان خورشیدی
 
نفت تهران:
میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محمد دانشگر، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری
 سرمربی:علی دایی
 
استقلال تهران:
مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، مجتبی حق دوست، جابر انصاری، علی قربانی و کاوه رضایی
سرمربی:منصوریان   گل‌:
*ضربه پنالتی که با اعتراض شدید بازیکنان استقلال به دست آمد را محمد قاضی با ضربه به سمت راست دروازه رحمتی هدایت کرد تا نفت خیلی زود پیش بیفتد.
*پاس عمقی علی قربانی به کاوه رضایی رسید و این بازیکن با یک بغل پا جابر انصاری را در دهانه دروازه خالی صاحب توپ کرد تا انصاری بازی را به تساوی بکشاند.
*پاس جابر انصاری در عمق به بهنام برزای رسید و بازیکن تعویضی استقلال با یک ضربه زیبا با پای غیر تخصصی استقلال را به گل دوم رساند. 
*سانتر ایمان مبعلی روی ضربه کرنر در تیر اول با ضربه سر دانشگر همراه شد تا دروازه استقلال در ابتدای نیمه دوم مجددا گشوده شود.
*سانتر مبعلی با اشتباه فرشید باقری در دفع توپ به محمد قاضی رسید و او توانست خیلی زود نفت تهران را به گل سوم برساند.
 
 
دقیقه حساس:
دقیقه 16: حرکت بازیکنان نفت تهران از سمت چپ با پاس کات بازیکنان این تیم به قاضی همراه شد و ضربه این بازیکن را رحمتی به آسانی مهار کرد.
دقیقه 25: سانتر امید ابراهیمی از مرکز میان در دهانه دروازه به کاوه رضایی رسید اما این بازیکن نتوانست بهترین موقعیت استقلال در دقایق ابتدایی بازی را تبدیل به گل کند.
دقیقه 29: توپ سوم حاصل از سانتر استقلالی ها پشت محوطه جریمه نفت تهران به حق دوست رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به اوت رفت.
دقیقه 40:ضربه از راه دور رضا اسدی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.
 
دقیقه 42:حرکت بازیکنان نفت تهران از سمت راست به قاضی رسید و باز هم این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه استقلال را تهدید کرد که مهدی رحمتی توانست این ضربه را دفع کند.
دقیقه 45: سانتر ایمان مبعلی در محوطه شش قدم با ضربه سر مطهری همراه شد اما ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی با یک عکس العمل زیبا راهی کرنر کرد.
دقیقه 45+1: سانتر بازیکنان نفت تهران از سمت چپ روی نقطه کرنر به مطهری رسید اما باز هم ضربه این بازیکن را رحمتی مهار کرد.
دقیقه 55: سانتر امید ابراهیمی از سمت راست دروازه نفت تهران با اختلاف اندک به اوت رفت اما داور مسابقه این صحنه را کرنر اعلام کرد.
دقیقه 57: حرکت امید ابراهیمی در مرکز زمین با پاس خوب این بازیکن به جابر انصاری همراه شد که سانتر این بازیکن بعد از دریبل بازیکن نفت تهران با ضربه قربانی همراه شد که این ضربه با اختلاف اندک از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه 59: سانتر بازیکنان نفت تهران با اشتباه بازیکنان استقلال در آفساید گیری به محمد قاضی رسید اما ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61: باز هم اشتباه بازیکنان استقلال در خط دفاع باعث شد تا آرش رضاوند فرصت خوبی برای شوت زنی پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندک به بیرون رفت.
 
دقیقه 64: ضربه ایمان مبعلی از راه دور موقعیت جدی را خلق کرد اما ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی مهار کرد.
دقیقه 68: موقعیت تک به تک بازیکنان نفت تهران را آرش رضاوند به سمت دروازه زد اما مهدی رحمتی به شکل اعجاب انگیزی توپ را مهار کرد.
 
دقیقه 74: پاس در عمق امید ابراهیمی با اشتباه میلاد فراهانی به جابر انصاری رسید اما این بازیکن نیز نتوانست موقعیت باد آورده را تبدیل به گل کند.
دقیقه 90+3: عیسی آل کثیر در موقعیت تک به تکی که داشت نتوانست از فرصت خوب خود استفاده کند و ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.
دقیقه 92: سانتر مبعلی از سمت راست با ضربه سر آل کثیر همراه شد اما این بار هم رحمتی ضربه این بازیکن را دفع کرد.
دقیقه 99: سانتر اکبر صادقی پیش از آنکه در محوطه جریمه استقلال به فخرالدینی برسد، توسط پادوانی بریده شد تا رحمتی برای مهار این توپ کار سختی نداشته باشد.
دقیقه 104: سانتر حمدی نژاد را مهدی رحمتی با یک دست از محوطه جریمه استقلال دور کرد اما پس از آن ضربه دانشگر با اختلاف اندکی به اوت رفت.
دقیقه 116: سانتر مگویان از میانه میدان با ضربه سر قربانی همراه شد اما فراهانی این توپ را مهار کرد. دقیقه 118: بهترین موقعیت استقلال برای تساوی بازی را علی قربانی در محوطه شش قدم با بی دقتی از دست داد.
   
ترکیب نفت تهران مقابل استقلال مشخص شد   نفتى ها هو شدند/خوش و بش مربيان نفت و استقلال   فیلم گل محمد قاضی به استقلال   گل جابر انصاری به نفت تهران   گل بهنام برزای به تیم فوتبال نفت تهران   گل عیسی آل کثیر به تیم فوتبال استقلال   فیلم گل محمد قاضی به تیم فوتبال استقلال   منبع باشگاه خبرنگاران انتهای پیام
کد مطلب: 3510
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *