شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۸
۰
نماینده مردم ایرانشهر:

هفته وحدت، گفتمان انقلاب اسلامی است/ خوشبختانه سیاست کلی نظام بر وحدت شیعه و سنی است/ اهل تسنن و تشیع با همدیگر برادرند

امینی فرد با بیان اینکه هفته وحدت، گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: علی رغم تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی، اما ایرانیان همچنان با یکدیگر متحد و برادرند.
هفته وحدت، گفتمان انقلاب اسلامی است/ خوشبختانه سیاست کلی نظام بر وحدت شیعه و سنی است/ اهل تسنن و تشیع با همدیگر برادرند
هفته وحدت، گفتمان انقلاب اسلامی است/ خوشبختانه سیاست کلی نظام بر وحدت شیعه و سنی است/ اهل تسنن و تشیع با همدیگر برادرند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ محمد نعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر، فنوج و دلگان در گفتگو با «تهران نیوز» با اشاره به اهمیت هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم(ص) گفت: بنده جزو اهل تسنن هستم و معقتدم که هفته وحدت، قیاس ماندگار گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی است و بر همگان روشن است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس مسائل اعتقادی، هزینه های هنگفتی را در جهت احقاق حقوق مسلمین و وحدت اسلامی در تمامی جهان پرداخت کرده است و بر ماست که این هفته را که یک تداوم حرکتی از حرکت انبیاء و حرکت پیامبر اکرم (ص) است را پاس بداریم.
وی ادامه داد: برای پاس داشتن هفته وحدت،باید مولفه های وحدت را حتما رعایت کنیم و خوشبختانه سیاست کلی نظام بر همین اساس پایه گذاری شده است و علی رغم سرمایه گذاری دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در میان مسلمانان اهل سنت و شیعیان ایرانی و با توجه به تنوع فرهنگی قومی و مذهبی که در ایران وجود دارد بحمدالله هوشیاری اهل تسنن و تشیع ایرانی و رهبری منسجم و حدت گونه امام خامنه ای باعث نقش بر آب شدن نقشه های دشمن شده است.
امینی فرد اضافه کرد: بحمدالله جوهره گفتمان انقلاب اسلامی باعث شده است که این تنوع قومی و مذهبی و فرهنگی به یک نقطه در جهت گسترش مولفه های امنیت ملی و گسترش حاکمیت فرهنگی ایران تبدیل شود و اهل تسنن و تشیع با یکدیگر حس برادری دارند.
نماینده مردم پیرانشهر در ادامه خاطر نشان کرد: گاها دیده می شود که اهل تسنن هم در مراسم شیعیان شرکت می کنند و به مشهد مقدس می روند و این نشان می دهد که اهل تسنن ایرانی،عملا خیلی به این مرز بندی ها قائل نستند و همه خود را زیر پرچم اسلام می بینند و منبع اصلی،اسلام است و ما در کلیات دین اسلام، تفاوتی بین شیعه و سنی نمی بینیم.
وی ابراز داشت: رهبرانقلاب هم فتوا داده اند که نباید به مقدسات اهل تسنن توهین شود اما به هر حال می بینیم که برخی این فتوای رهبری را نادیده می گیرند و این کار، با هدف اساسی انقلاب اسلامی یعنی وحدت، در تضاد است و نیاز است که اهل تسنن و تشییع بر روی مشترکات خود تمرکز کنند و روز به روز همدلی خود را افزایش دهند تا دشمنان اسلام و انقلاب همیشه در حسرت تفرقه افکنی در میان مسلمان، بمانند.
امینی خواه در پایان با اشاره به اینکه اگر وحدت در شرایط موجود وجود داشته باشد دنیای اسلام با یک اقتدار و عظمت مثال زدنی از یک طرف می توانند مشکلات داخلی را حل کنند و به سوی ارتقاء و ترقی پیش روند، خاطر نشان کرد:
وحدت مسلمانان باعث می شوند که آنها بتوانند در برابر توطئه ها و دسایس دشمنان اسلام به راحتی مقابله کند و نگذارند کوچکترین آسیبی به سرزمین های اسلامی وارد شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *