چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۹:۵۱
۰

اولین کانون دانشجویی هلال احمر ایرانشهر در دانشگاه ولایت افتتاح شد+تصاویر

کانون دانشجویی هلال احمر ایرانشهر با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور ظهر امروز در دانشگاه ولایت ایرانشهر افتتاح شد.
اولین کانون دانشجویی هلال احمر ایرانشهر در دانشگاه ولایت افتتاح شد+تصاویر
اولین کانون دانشجویی هلال احمر ایرانشهر در دانشگاه ولایت افتتاح شد+تصاویر
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور در نخستین همایش کانون های دانشجویی سیستان و بلوچستان در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن ابراز خرسندی از پتانسیل و استعدادهای جوانان شهرستان ایرانشهر گفت: جوانان یکی از محورهای اصلی در تدوین برنامه راهبردی سازمان جمعیت هلال احمرمی باشند.
وی گفت:  آمادگی و کسب مقام سوم دانش آموزان ایرانشهر در طرح ملی دادرس یکی از امتیازات برجسته این شهرستان می باشد که در سایه تلاش مسئولان هلا احمر ایرانشهر ما را بر آن داشت تا افتتاح اولین کانون دانشجویی هلال احمر ایرانشهر را نیز در دستور کار قرار دهیم.
 

رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشوراهم اقدامات  کانون های دانشجویی را در جهت تلاش برای تسکین آلام بشری، کوشش در برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان مردم، شناسایی ظرفیت ها و کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش های الهی و اسلامی عنوان کرد و افزود: این کانون فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت ها و کمبودهای منطقه خواهد بود.
 

حبیبی به  تاکید رهبر معظم انقلاب جهت محرومیت زدایی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته اشاره کرد و ادامه داد: ایشان جوانان را محور توسعه می دانند از این رو جمعیت هلال احمر نیز مفتخر است که تعداد زیادی از جوانان با ایده های نو به عنوان تصمیم گیران عضو آن هستند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *