سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۴۱
۰

کشف محموله قاچاق ۲۰۰ میلیونی در پوشش مرسوله پستی

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف یک محموله قاچاق در پوشش مرسوله پستی به ارزش ۲۸۰میلیون تومان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کشفیات قاچاق توسط پلیس راه آهن رشد ۸۴ درصدی داشته است.
کشف محموله قاچاق ۲۰۰ میلیونی در پوشش مرسوله پستی
کشف محموله قاچاق ۲۰۰ میلیونی در پوشش مرسوله پستی
به گزارش پهره، سردار علیرضا اکبرشاهی از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان در ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد و گفت: این محموله که از جنوب کشور و در پوشش محموله پستی ارسال شده بود، هیچ‌گونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی به همراه نداشت و همین موضوع، همکاران ما را برآن داشت تا نسبت به بررسی‌های بیشتر اقدام کنند.
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور بیان کرد: کالاهای توقیف شده که طبق قانون جدید نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال جریمه خواهد داشت، هم‌اکنون در اختیار پلیس راه‌آهن قرار دارد تا تحقیقات تکمیلی در این زمینه انجام گرفته و موضوع به طور کامل روشن شود.
وی اشاره کرد: محموله قاچاق کشف شده شامل پوشاک، کفش، گوشی تلفن، کولر گازی و ... است.
این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط پلیس راه‌آهن از ابتدای سال تا کنون، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد افزایش داشته است، تحقق این مهم را نشان‌دهنده عزم راسخ نیروی انتظامی و پلیس راه‌آهن در مبارزه با قاچاق کالا دانست.
سردار اکبرشاهی با تاکید بر اینکه اقدامات پلیس راه‌آهن در مبارزه با قاچاق کالا، پیرو فرمان و تدابیر مقام معظم رهبری در راستای مبارزه جدی با قاچاق و تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است، خاطرنشان کرد: راهبرد آغازین پلیس راه‌آهن در این حوزه "تشدید اقدامات کنترلی" در مبادی ورودی و خروجی بوده ، به طوری که خروج کلیه کالاها از انبار توشه راه‌آهن، بدون استثناء، زیر نظارت مستقیم پلیس راه‌آهن است.
وی حضور و بازرسی مستمر از انبار توشه راه‌آهن، توجیه و آموزش کارکنان پلیس راه‌آهن با آخرین قوانین و مقررات گمرکی و... را از دیگر اقدامات و راهبردهای کلان پلیس راه‌آهن در مبارزه با قاچاق برشمرد.
منبع/مهر
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *