شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰
۰

پرتاب دختر 13 ساله به بیرون از خودرو مرگ خونینی را رقم زد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: دختر 13 ساله بر اثر برخورد خودروی سواری 206 با حفاظ کنار جاده به بیرون پرتاب و در دم جان باخت.
پرتاب دختر 13 ساله به بیرون از خودرو مرگ خونینی را رقم زد
پرتاب دختر 13 ساله به بیرون از خودرو مرگ خونینی را رقم زد
به گزارش پهره، سرهنگ علی اصغرشیرمحمدی گفت: این حادثه مرگبار، حوالی ساعت 18:30 بعدازظهر جمعه در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین و به علت خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو سواری رخ داد و با توجه به اینکه متوفی از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود بنابراین بر اثر ضربه وارده به بیرون از خودرو پرتاب و به گام مرگ فرو رفت.
وی اظهار کرد: شدت ضربه به حدی بوده که جسم بی جان این دختر 13 ساله در حدود 20 متری محل حادثه در لاین جنوبی این مسیر ارتباطی پیدا شد.
شیرمحمدی افزود: 2 سرنشین مصدوم شده در این حادثه که زن و مرد بودند به علت جراحت و آسیب وارده به نواحی مختلف بدن، توسط عوامل اورژانس به منظور مداوا و درمان به بیمارستان امدادی شهرستان ابهر انتقال یافتند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حوالی ساعت 23 جمعه شب نیز یک دستگاه خودروی سواری پژو بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه در مسیر ارتباطی زنجان - میانه واژگون شد.
شیرمحمدی افزود: این حادثه نیز سه مصدوم داشت که حال یکی از مصدومان به علت شدت صدمات و جراحات وارده وخیم بود که به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی اعزام شدند.
منبع/ایرنا
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3235