جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۳
۰
در همایش بسیجیان ایرانشهر مطرح شد؛

بسیجی با نثار جان ارزشمند خود همیشه سرباز آماده نظام است/بصیرت لازمه یک بسیجی است

همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 گردهمایی بسیجیان ایرانشهر با عنوان تجمع بزرگ مدافعان حرم برگزار شد.
بسیجی با نثار جان ارزشمند خود همیشه سرباز آماده نظام است/بصیرت لازمه یک بسیجی است
بسیجی با نثار جان ارزشمند خود همیشه سرباز آماده نظام است/بصیرت لازمه یک بسیجی است
به گزارش پایگاه خبری پهره؛  گردهمایی بزرگ بسیج که همزمان با دیگر نقاط کشور در سالرزو تاسیس ارتش 20 میلیونی در مصلای فاطمه الزهرا(س) ایرانشهر با حضور علمای شیعه و سنی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، سران طوایف، بازاریان و معتمدان برگزار شد، بسیجیان ایرانشهر بار دیگر ضمن تجدید میثاق با شهدا، امام شهدا، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
در این همایش شکوه مقاومت بسیجیان ایرانشهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با تبریک هفته بسیج گفت: شکوه انقلاب و پایداری نظام به واسطه حضور بسیجیان بصیر جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس زمانی به پیروزی رسید که بسیجیان با بصیرت به میدان آمدند و فقط فرمایشات ولی فقیه را اجرایی کردند.
وی ادامه داد: دشمنان شبانه روز تلاش می کنند تا نماز و غیرت دینی را از ما بگیرند و این امر ضرورت هوشیاری همه بسیجیان را می طلبد از این رو بسیجی حضور در صف نماز خود را نباید از دست بدهد و با تمام توان در این جنگ نرم نابرابر، دشمنان را ناامید کند.
همچنین فرمانده پساه ایرانشهر نیز در این همایش  ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) و همچنین ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حله عراق که موجب شهادت شیعیان و هموطنانمان شد، گفت: بسیج نماد یک اقتدار و تفکر است و این عقیده نشات گرفته از قیام اباعبدالله(ع) محسوب می شود.
سرهنگ محمدعلی میری ادامه داد:  عزت و اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی به پاس تلاش های بسیجیان تا کنون به ابرقدرتی در دنیا بدل شده است لذا باید دانست که بسیج یک نهاد فراگیر با اهداف والا در همه زمینه هاست و بسیج باکسی رقابت ندارد و روحیه خدمتگزاری دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *