سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۴
۰

دردسر انگشتر های 10 هزارتومانی پدربزرگ ها

دزد حرفه ای که با همدستی یکی از دوستانش از پدربزرگ هاکلاهبرداری می کردند، دستگیر شدند .
دردسر انگشتر های 10 هزارتومانی پدربزرگ ها
دردسر انگشتر های 10 هزارتومانی پدربزرگ ها
به گزارش پهره، حبیب  40 ساله  از چندی قبل نقشه حیله گرانه ای برای کلاهبرداری از بازنشسته ها طراحی کرد.
وی و همدستش با زیر نظر داشتن پیرمردهای بازنشسته ای که از دستگاه عابربانک پول گرفته بودند، آن ها را در مسیر طعمه های خود قرار داده و سر خرید سه حلقه انگشتری دعوای ساختگی راه می انداختند. در این لحظه مرد 40 ساله به طعمه نزدیک می شد و ادعا می کرد مرد جوان سه حلقه انگشتری اصل دارد و چون جر و بحث کرده ایم حاضر نیست انگشترها را به من بفروشد. او سپس از طعمه خود می خواهد انگشترها را خرید کند و سر خیابان با دریافت 50 هزار تومان سود تحویلش بدهد. حبیب و دوستش با این شیوه سر پیرمردهای بازنشسته را کلاه می گذاشتند. آخرین طعمه این دو سارق حیله گر پیرمرد 60 ساله ای بود که مبلغ 150 هزار تومان سر وی را کلاه گذاشتند. این پیرمرد در حالی شکایت خود را تحویل تیم تجسس کلانتری امام رضا(ع) مشهد داد که پیرمرد 77 ساله ای نیز با اعلام شکایت خود گفته بود دو مرد کلاهبردار 250 هزار تومان سرش کلاه گذاشته اند. 
سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس مشهد در این باره به رکنا گفت: با اعلام شکایت دو پیرمرد تحقیقات افسران دایره آگاهی کلانتری امام رضا(ع) مشهد آغاز شد.
رئیس پلیس مشهد افزود: در حالی که بررسی های پلیسی ادامه داشت هفت شاکی دیگر پرونده نیز با مراجعه به پلیس مشهد اظهار کردند انگشترهای بدلی که 10 هزار تومان نمی ارزد را با ترفند حیله گرانه دو متهم به بالاتر از 150 هزار تومان خریداری کرده اند. وی اظهار کرد: پلیس با انجام چهره نگاری و تحقیقات گسترده، عامل اصلی این اقدام مجرمانه را در خیابان سرشور مشهد دستگیر و در بازرسی بدنی از او شش خلقه انگشتری بدلی کشف کردند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدست وی و همچنین کشف دیگر اقدامات مجرمانه آن ها ادامه دارد.
منبع/رکنا
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3178
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *