چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۰۲
۰
دادستان عمومی زابل خبر داد

دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر و 4 تیم سرقت مسلحانه خودرو در زابل

دادستان عمومی زابل گفت: چهار قاچاقچی موادمخدر و چهار تیم سرقت مسلحانه خودرو در زابل دستگیر شدند.
دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر و 4 تیم سرقت مسلحانه خودرو در زابل
دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر و 4 تیم سرقت مسلحانه خودرو در زابل
به گزارش پهره، محمد سرگزی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران از دستگیری چهار تیم سرقت مسلحانه خودرو متشکل از 12 نفر سارق خبرداد و گفت: همچنین تاکنون هشت اوراق فروشی و ضایعات سطح شهر مهر وموم شده است.
دادستان عمومی زابل افزود: طی یک ماه اخیر 19 خرده فروش موادمخدر و چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر از آنها توقیف شده است.
این مسؤول از شناسایی و کشف انبار داروی غیرمجاز دامی به ارزش چهار میلیارد ریال در چند روز اخیر خبر داد و گفت: تاکنون یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.
وی جمع‌آوری 10 هزار ورق قرص ترامادول از سطح بازار، جمع‌آوری 35 معتاد متجاهر و هفت پاتوق استعمال مواد مخدر صنعتی را از دیگر اقدامات یک ماه اخیر در زابل عنوان کرد.
سرگزی از ساماندهی کلینیک‌های ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد و افزود: با هرگونه اقدام مجرمانه در این راستا برخورد می‌شود.
دادستان شهرستان زابل با بیان اینکه روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته زمان ملاقات مردمی است به تشریح بخشی از مشکلات مردم پرداخت و گفت: مردم در مراجعه به دادسرای زابل از عدم وجود پزشکان خانواده در برخی از روستاها گلایه می‌کنند که امیدواریم با تدبیر مسؤولان پزشک خانواده در روستاها مستقر شود.
منبع/فارس
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *