جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۵۸
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

دوری از احکام موجب رواج منکرات در جامعه خواهد شد

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خدا را شکر در کشور ما ایران احکام الهی و اسلامی جاری است و مردم به راحتی می توانند به مسائل دینی و مذهبی خودشان بپردازند و این موهبت جای شکرگزاری به درگاه باریتعالی دارد.
دوری از احکام موجب رواج منکرات در جامعه خواهد شد
دوری از احکام موجب رواج منکرات در جامعه خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛  مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نمازجمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر از قرآن به عنوان معجزه پیامبر اکرم(ص) و کتاب هدایت بشریت نام برد و اظهار داشت: فاصله گرفتن از قرآن موجب منحرف شدن مسلمانان از احکام الهی می شود.
وی تصریح کرد: اگر خانه های ما مجلل و نمای آنها از سنگ مرمر هم باشد ولی ذکر خدا و تلاوت قرآن در آن نباشد مثل قبرستان است.
وی بیان کرد: اگر دیده می شود جوانان ما کمتر به مساجد می روند و قرآن نمی خوانند و به طرف منکرات کشیده می شوند علتش دوری از احکام الهی است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: در خانه هایی که قرآن مجید تلاوت شود آن منزل نورانی خواهد بود.
مولوی کریم زایی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جوامع اسلامی اظهار داشت: مسلمانان باید خیرخواه یکدیگر باشند و از اختلاف و درگیری دوری کنند.
وی افزود: خداوند پیامبران ، اولیا و علما را برای هدایت بشریت فرستاده تا با عمل کردن به دستورات آنان از منکرات فاصله بگیرند.
وی تصریح کرد: اسلام دین محبت و رافت و مهربانی است و هیچ گونه ظلم و تندرویی را نمی پذیرد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: اگر حاکمان کشورها عادل باشند برآی آنان دعا کنید و از این که خداوند این نعمت را به شما داده شکر گذار باشید./ایرنا
انتهای پیام
کد مطلب: 3036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *