دبیران ریاضی ایرانشهر در کلاس های ارتقای علمی گروه جهادی السابقون شرکت کردند

17 مهر 1395 ساعت 14:00

گروه جهادی السابقون دانشگاه امیر کبیر تهران برای دبیران ریاضی سیستان و بلوچستان در دانشگاه ولایت ایرانشهر کلاس ارتقای علم ریاضی برگزار کرد.


به گزارش پهره؛ دبیر برپایی این همایش «آموزش ریاضی و چالش های آن» در حاشیه مراسم افتتاح این کلاس ها گفت: برپایی این همایش در جهت بالا بردن سطح علمی و آموزشی و ایجاد انگیزه بیشتر برای دبیران ریاضی در استان می باشد.
نرجس سابقی با اشاره به همکاری گروه جهادی السابقون دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برای برگزاری این کلاس ها افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، میزگرد و تشکیل کمیته علمی از دیگر فعالیت های جنبی اساتید برجسته گروه جهادی السابقون خواهد بود.
عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر و نماینده گروه جهادی السابقون نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این گروه جهادی فعالیت های متعددی در مناطق مختلف استان در زمینه های ساخت و زیبا سازی و تجهیز مدارس و آموزش دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام می دهد و این همایش نیز با هدف افزایش سطح علمی دبیران ریاضی برگزار شده است.
دکتر رسول واعظ پور افزود: در گروه جهادی السابقون اساتیدی از دانشگاه های امیر کبیر، شهید بهشتی، شریعتی و شریف کار آموزش دبیران ریاضی را در ایرانشهر بر عهده دارند.
گفتنی است فعالیت این گروه جهادی در استان سیستان و بلوچستان برای دومین بار می باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 2735

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/2735/دبیران-ریاضی-ایرانشهر-کلاس-های-ارتقای-علمی-گروه-جهادی-السابقون-شرکت-کردند

پهره
  https://www.pahreh.ir