چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۶:۲۵
۰

گلایه پرستاران طرحی ایرانشهر از فشردگی ساعات کاری/ مزایا با شدت سختی کار همخوانی ندارد

جمعی از پرستاران طرحی ایرانشهر با انتقاد از کمبود نیرو؛ از شدت فشار کار شبانه روزی گلایه مندند.
گلایه پرستاران طرحی ایرانشهر از فشردگی ساعات کاری/ مزایا با شدت سختی کار همخوانی ندارد
گلایه پرستاران طرحی ایرانشهر از فشردگی ساعات کاری/ مزایا با شدت سختی کار همخوانی ندارد
به گزارش پهره؛ به جرأت می توان گفت پرستاری یکی از انسان دوستانه ترین شغل های محبوب در جامعه است که اکثریت کسانی که گذرشان به بیمارستان افتاده باشد با مشاهده صحنه هایی از شب بیداری ها و نظارت های دقیق و دلسوزانه بر احوال بیماران پیر و جوان و کودک به اهمیت ویژه این قشر سختکوش جامعه آگاه شده اند.
اما آن چه که موجب رضایت مندی نسبی هر فردی از جمله پرستاران در جامعه می شود؛ تکریم و رسیدگی مافوق بر نیروهای تحت امر است بطوریکه به هر اندازه دغدغه کمتر؛ بازدهی کار بالاتر خواهد رفت.
در همین خصوص خبرنگار پهره طی یک گفت و گوی صمیمی با چند نفر از پرستاران طرحی بیمارستان ایرانشهر از دغدغه های این قشر سوالاتی را پرسیده است.
خانم اربابی به خبرنگار ما می گوید: پرستار طرحی هستم و از دو سال گذشته در یکی از بخش های بیمارستان ایران ایرانشهر مشغول به کار شده ام.
او که مهمترین دغدغه اش را کمبود پرستار در بیمارستان عنوان می کند می گوید: اکثر بخش ها تعداد پرستارانش کم است و خدا نکند یکی از همکاران به مرخصی برود چرا که با نبود یک نفر علاوه بر ساعات کار فشرده خود نوبت همکارمان را نیز باید جبران کرده که روی هم رفته با دو شیفت کاری در طول شبانه روز تنها پنج ساعت را می توانیم به زندگی و استراحت کوتاه مدت خودمان اختصاص دهیم.
عباسی پرستار دیگر این بیمارستان می گوید: پرستار تکریم نمی شود به طوریکه پیش آمده که خانواده های بیماران در برخی مواقع با پرستار برخورد فیزیکی کرده اند اما این موضوع تنها با یک صورتجلسه ختم شده است.
او می گوید: می طلبد ما به عنوان قشری که زحمتمان مانند سایر پرستاران کادر است مزایا هم به همان اندازه برابری کند اما مسئولین این خواسته ما را هم با بی توجهی رد می کنند.
عباسی افزود: انتظار داریم مسئولین مربوطه از جمله رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای شنیدن مشکلات پرستاران هر چند مدت یک بار بازدیدی از تمامی قسمت های بیمارستان داشته باشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *