شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱
۰

کاخ سفید دربدر در جست و جوی هکرهای باهوش ایرانی + عکس

لورتا لینچ دادستان کل آمریکا در یک نشست خبری صدور کیفر خواست علیه هکرهای ایرانی را رسما اعلام کرد.
کاخ سفید دربدر در جست و جوی هکرهای باهوش ایرانی + عکس
کاخ سفید دربدر در جست و جوی هکرهای باهوش ایرانی + عکس
به گزارش پهره؛ دولت این کشوررسما هفت ایرانی را به یک سری حملات هماهنگ شده سایبری طی سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، علیه دهها موسسه بانکی آمریکا و یک سد در نیویورک متهم کرد.
وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه، ۵ فروردین بر اساس یک ادعا نامه ساختگی علیه هفت ایرانی که کارشناس هک کردن کامپیوتر معرفی شده اند، رسما اعلام جرم کرد.
لورتا لینچ، دادستان کل آمریکا در کنفرانس خبری ادعا کرد: این افراد به نیابت از دولت و نهادهای وابسته به سپاه پاسداران ایران، به کامپیوتر های ۴۶ نهاد، موسسه وشرکت های عمده آمریکا نفوذ غیرقانونی داشته اند.
در شرح کیفر خواست ساختگی دولت آمریکا درباره این افراد آمده، آنها از گردانندگان مجموعه ای به نام "مرصاد" هستند که فرماندهی حمله سایبری به آمریکا را بر عهده داشته اند. به گفته وی یکی از این جوانان ایرانی همچنین عضو تیمی با عنوان "تیم امنیتی آشیانه دیجیتال" بوده و در تلاش برای هک ناسا نقش داشته است.
از یک دیگر از این ایرانی ها هم به عنوان کسی که به طور متناوب به سیستم کنترل سد "بومن" دسترسی داشته، یاد شده است.
به ادعای مقام های قضایی آمریکا، این افراد متهم هستند که به طور غیر قانونی به کامپیوتر ۴۶ موسسه مهم مالی و شرکتهای بخش مالی آمریکا دستیابی پیدا کرده اند.
گفتنی است در حالی داستان کل امریکا ادعای حملات سایبری سازمان یافته از سوی نهاد های نظامی ایران را مطرح کرده که دولت این کشور با همکاری واحد 8200 رژیم اشغالگر صهونیستی (که یک واحد بسیار سری و پنهانی برای حملات سایبری است) ویروس استاکس نت را در مراکز اتمی ایران به کار گرفت.در واقع کاخ سفید و تل آویو هر دو از نخستین حکومت های تروریستی سایبری در جهان به شمار می روند تا جایی که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان رسما به شنود موبایلش از سوی سازمان سیا به کاخ سفید اعتراض کرد.
دولت امریکا در داخل کشور خود مخالفان بسیاری دارد، افرادی مانند ادوارد اسنودان که حدود صد ها هزار صفحه اطلاعات محرمانه آمریکا را منتشر کرده و موجب رسوایی بزرگی برای کاخ سفید شد.در اطلاعات انتشار یافته به موارد بی شماری از جاسوسی، تروریسیم و حملات سایبری علیه دولت ها و اشخاص مختلف از جمله متحدان ایالات متحده با ذکر سند اشاره شده است
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 2560