شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۴۵
۰
فرشید عزیزی فرد؛

در انتظار یک پای مصنوعی…! +عکس

حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در صفحه اینستاگرامش تصویری از جانباز مدافع حرم «فرشید عزیزی فرد» منتشر کرد.
در انتظار یک پای مصنوعی…! +عکس
در انتظار یک پای مصنوعی…! +عکس
به گزارش پهره؛ «فرشید عزیزی فرد، جانباز مدافع حرمی است که به گفته خانواده اش یک پای مصنوعی معمولی را هم از او دریغ کرده اند.

اقا فرشید ٢٩ ساله است و تک پسر یک خانواده، خودش هم خانواده کوچکی دارد و خدا به او یک دختر عطاء کرده که یکسالشه.

اهل مازنداران، محمودآباد و روستای رودپشت است و از جانبازان کربلای خان طومان در حومه حلب که در اون واقعه بشدت مجروح شدن، پای راست و چند انگشت دستشون قطع شده و همچنان در حال مداوا هستن . .

یکی از نزدیکان شون می گن : الان ۶ ماه از مجروحیت ایشون می گذره، مسولین حمایت نمیکنن، فقط اومدن سلفی هاشون رو گرفتن و رفتن . خیلی وقته که دیگه حتی یه سر هم نمی زنن، پرونده جانبازی فرشید هم معلوم نیست اصلا کجاست . تماس هم که می گیریم، کسی جواب ما رو نمی ده . . .

ایشون می گن : شش ماهه که دنبال گرفتن پای مصنوعی هستیم و کسی عین خیالش نیست و می گن، این کار جزو اولویت های ما نیست ، حالا هم که قراره پای مصنوعی ایشون رو بسازن و تحویل بدن، می گن اول باید پولش رو به حساب بریزید تا بعد بسازیم براش !

پی نوشت : عجب روزگاری است ، عده ای میلیاردی می خورند و امثال فرشید عزیزی که سلامتی خود را در راه اسلام و امنیت ایران عزیز و دفاع از حریم اهلبیت فدا کرده اند در انتظار یک پای مصنوعی معمولی مانده اند.»
انتهای پیام/
کد مطلب: 2546