سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ۱۳:۰۲
۰
گزارش پهره از باور فعل خواستن؛

جوان بلوچ ایرانشهر؛ با پشتکار فرصت اشتغال دائم را از آن خود و خانواده اش کرد/خدمت به محرومین زکات رسیدن به موفقیت

جوان موفق ایرانشهر با تلاش و خودباوری فرصت اشتغال خود و سایر اعضای خانواده اش را فراهم کرد.
جوان بلوچ ایرانشهر؛ با پشتکار فرصت اشتغال دائم را از آن خود و خانواده اش کرد/خدمت به محرومین زکات رسیدن به موفقیت
جوان بلوچ ایرانشهر؛ با پشتکار فرصت اشتغال دائم را از آن خود و خانواده اش کرد/خدمت به محرومین زکات رسیدن به موفقیت
به گزارش پهره؛ رسیدن به موفقیت شهد شیرینی است که هرکس که طعم دلنشین آن را چشیده دیگر دست از تلاش بر نداشته بلکه با جدیت و شعف دو چندان آن حرفه را دنبال نموده است.
این که موفقیت را در چه دوره ای از زندگی بتوان دست یافت نعمتی است که بیشتر از هر کس؛ جوانان را مجذوب طعم گیرای خود می کند.
مرتضی داودی یکی از عکاسان جوان و نوکار جوان ترین ترین شهر کشور است که با دنبال کردن هدف شغلی خود؛ توانسته امروز با همت و جسارت فعل خواستن را به تصویر بکشد.
این کارآفرین پر تجربه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص موفقیتش در استعدادی که مدت ها به دنبالش بوده است می گوید: سال 90 در خدمت سربازی بودم که با علاقه ای که به هنر عکاسی در خودم پی بردم؛ توانستم با خرید یک دوربین؛ مهارتم را سنجیده و برای کسب تجربه و موفقیت در این زمینه تلاش کنم.
 

 
او می گوید: بعد از بازگشت از خدمت سربازی؛ در کلاس های آموزشی که در سطح شهرستان ایرانشهر برگزار می شد شرکت کردم و با تسلطی که در خود یافتم به دنبال ایجاد شغل در این حرفه نمودم که با دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی بلاخره توانستم به آرزویی که به شدت دنبالش بودم برسم.
داودی که حالا به عنوان یکی از عکاسی های خوشنام شهرستان ایرانشهر علاوه بر خواهر و برادر برای یک نفر دیگر هم فرصت اشتغال را فراهم کرده است می گوید: تصمیم دارم برای رونق کارم با شروع مدارس؛ هزینه تهیه عکس دانش آموزان را نصف قیمت حساب کرده و با توجه به علاقه ام به رشد علم و فرهنگ جوانان ایرانشهر؛ خدماتی کامپیوتری دانشجویان را هم رایگان انجام دهم.
این کارآفرین خودباور شهرستان ایرانشهر کمک به دانش آموزان محروم در روستاهای دورافتاده شهرستان را هم از دیگر دغدغه های خود می داند و می گوید: به لطف خدا به محض فراهم شدن یک وسیله برای گرفتن عکس از دانش آموزان؛ با تمام تجهیزات عکاسی به روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان خواهم رفت.
داودی ارتقای مدارج تحصیلی را هم از دیگر اهداف خود می داند و می گوید: در حال حاضر تحصیلاتم دیپلم است که با رو آوردن به شغل عکاسی؛ در همین رشته مورد علاقه؛ درسم را ادامه خواهم داد.
این کارآفرین بومی ایرانشهر استفاده از تولیدات داخلی را در راستای رونق کار و حرفه کارآفرینان و کارگران ایرانی می داند و ادامه می دهد: با استقبال ایرانیان از محصولات ملی به جای محصولات خارجی به طور قطع کارآفرین ایرانی بهتر و با انگیزه و تلاش بیشتر خواهد توانست به استحکام و مقاومت اقتصاد کشور کمک نماید.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 2504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *