يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴
۰

نقشه زشت و غیر اخلاقی دختر شیرازی برای پسر نوجوان

رئیس پلیس فتا استان از کشف پرونده انتشار تصاویر نوجوانان شیرازی توسط دختر جوانی با هدف اخاذی خبر داد.
نقشه زشت و غیر اخلاقی دختر شیرازی برای پسر نوجوان
نقشه زشت و غیر اخلاقی دختر شیرازی برای پسر نوجوان
به گزارش پایگاه خبری پهره: سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: یک زن شیرازی با حضور در پلیس فتااستان فارس شیراز اظهار کرد چندی پیش متوجه تغییر در رفتار پسر 15 ساله اش شده است و وی به طور مشکوکی تا نیمه های شب مشغول کار کردن با تلفن همراه خود است. وی ادامه داد: مادر این پسر پس از زیر نظر گرفتن فرزند نوجوانش و صحبت با وی متوجه می شود که وی با دختری 25 ساله در یکی از کافی نت های شهر آشنا شده و دختر با صحبت های اغوا کننده پسر را اغفال و با دادن شماره تلفن به پسر رابطه ی آنها در شبکه ی اجتماعی واتساپ ادامه پیدا کرده و در نهایت با جلب رضایت پسر (ارسال عکس دختر) چند عکس شخصی از طرف پسر برای این خانم ارسال شده است و بعد از چند روز دختر پسر را تهدید می کند اگر مبلغ 2 میلیون تومان برایش واریز نکند عکس هایش را برای خانواده اش و در اینترنت پخش می کند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: با تلاش کارشناسان فنی پلیس فتا برای یافتن متهم و جلوگیری از انتشار تصاویر این نوجوان، بعد از دو روز مشخص شد پرونده این متهم تنها به جریان پسر نوجوان 15 ساله ختم نمی شود و او شاکیان مشابه دیگری نیز دارد.
سرهنگ حسینی بیان کرد: متهم در یک عملیات اطلاعاتی شناسایی، دستگیر و پس از آنکه به جرم خود اقرار کرد با تشکیل پروند به مراجع قضایی معرفی شد.
وی به خانواده ها توصیه کرد: همان گونه که فرزندان خود را از مزایای شبکه های اجتماعی آگاه می سازید و اجازه استفاده از این گونه شبکه ها را به آنها می دهید از مشکلات این گونه شبکه ها نیز آنها را مطلع کنند تا چنین اتفاقاتی دامن گیر زندگیتان نشود و این که به راحتی به اشخاص اعتماد نکرده و عکس های شخصی خود را که یک دنیا ارزش و آبرو پشت سر دارد را با اراده ی خود و به راحتی در اختیار افراد به ظاهر دوست قرار ندهید.
منبع رکنا
انتهای پیام/
کد مطلب: 2151
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *