پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۰۵
۰

مخالفت دوباره مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی باردیگر با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی مخالفت کردند.
مخالفت دوباره مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی
مخالفت دوباره مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی
به گزارش پایگاه خبری پهره" نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی با 102 رای مخالف از مجموع 245 نماینده حاضر با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی مخالفت کردند.
در این رای گیری تنها 88 نماینده رای موافق و 6 نماینده رای ممتنع دادند.
طرح تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی اول تیرماه 95 نیز در مجلس مطرح شد، این طرح که اولین طرح مجلس دهم بود در آن جلسه تنها ۱۱۰ رأی موافق از مجموع ۲۴۶ نماینده حاضر در مجلس را کسب کرد و ۴۴ نماینده رأی مخالف و ۱۷ نماینده رأی ممتنع دادند.
حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز به عنوان طراح تشکیل این کمیسیون ویژه گفت: بر اساس ماده 44 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره مسائل مهم کشور می توان کمیسیون ویژه تشکیل داد.
وی با تاکید بر این که موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم کشور است، افزود: در وضعیت فعلی کشور با مشکل اقتصادی و رکود مواجه هستیم و موانعی در راه تولیدکنندگان وجود دارد از این رو نیاز است که این کمیسیون هر چه سریع تر تشکیل شود.
یکی از طراحان تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در مجلس هشتم و نهم ما شاهد اقدامات مثبت کمیسیون ویژه بودیم و قانون بهبود کسب و کار را بررسی و تصویب کرد.
جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در مخالفت با تشکیل این کمیسیون گفت: اگر برای اقتصاد مقاومتی کمیسیون ویژه تشکیل شود دیگر کمیسیون های تخصصی انگیزه خود را از دست می دهند.
همچنین محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس در موافقت با تشکیل این کمیسیون اظهارداشت: ما باید همه ابعاد اقتصاد مقاومتی را در کمیسیونی خاص بررسی کنیم واین موضوع موازی کاری با دیگر کمیسیون ها نیست.
منبع ایرنا
انتهای پیام
کد مطلب: 2070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *