جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۱
۰
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور:

روستاهای بحران زده شناسایی شده است/طوفان شن زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است

ناصر چرخساز گفت: با توجه به وضعیت معیشتی و گرد و غبار حاکم بر منطقه و عدم دسترسی مردم به مواد غذایی جمعیت هلال احمرسبد غذایی برای برای مردم در نظرگرفته و توزیع خواهد کرد.
روستاهای بحران زده شناسایی شده است/طوفان شن زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است
روستاهای بحران زده شناسایی شده است/طوفان شن زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است
به گزارش پهره به نقل از ندای هیرمندٰ؛ ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از روستاهای شمال شهرستان هیرمند گفت: با توجه به اینکه این منطقه، یک منطقه محروم می باشد و طوفان های شن این محرومیت را تشدید کرده است جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود در تسکین آلام بشری و احترام به سلامت انسانها تلاش میکند هر کاری بتواند در جهت رفع مشکلاتی که در زمان حادثه و طوفان به وجود می آید با کمک خیرین بخشی از این محرومیت را در مقطعی محرومیت زدایی  کند.
وی افزود: امروز برای دومین بار است که در منطقه سیستان  حضور پیدا کردیم به همراه نماینده مردم سیستان در مجلس و فرماندار شهرستان که بتوانیم راه کارزیر بنایی برای منطقه بیاندیشیم تا در زمان بحران به مردم کمک کنیم.
چرخ ساز ادامه داد: محرومیت زدایی وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر می باشد تا توانایی جامعه را بالا ببریم و کمک بکینم این محرومیت کمتر بشود.
 رپیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان داشت: گزارشاتی تهیه شده است در ستاد مدیریت بحران کشور و در اختیار مدیران ارشد قرار داده شده و امید است همه با هم کمک کنیم تا این نقطه از کشور که در زمان طوفان شن محرومیت افزایش می یابد کمک بسزایی در این زمینه انجام گیرد تا  قدمی برای امنیت جامعه و آرامش مردم برداشته شود.
وی تصریح کرد: بخشی از کمک ها قرار است در منطقه سیستان انجام گیرد و با توجه به وضعیت معیشتی و گردوغبار حاکم بر منطقه و عدم دسترسی مردم به مواد غذایی جمعیت هلال احمرسبد غذایی برای برای مردم در نظرگرفته و توزیع خواهد کرد.
چرخ ساز ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین در بحث محرومیت زدایی مردم تلاش کنیم و روستاهای بحران زده شناسایی شده است در شهرستان های زابل، هیرمند ، زهک، هامون و نیمروز می باشد تا بتوانیم با هماهنگی استانداری خانواده های که دارای مشکل  هستند و طوفان شن زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است کمک وامداد رسانی شود.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 1991
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *