شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۵۳
۰
کشف ۳۸۰ کیلو تریاک و حشیش در یزد؛

بار موز تریاک از آب درآمد

یزدـ فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۸۰ کیلو تریاک و حشیش در یزد خبر داد و گفت: در یکی از عملیات‌های پلیس، از داخل محموله کامیون که بار موز بود، ۳۰۲ کیلو تریاک و ۱۱ کیلو حشیش به دست آمد.
بار موز تریاک از آب درآمد
بار موز تریاک از آب درآمد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استان یزد، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری، یک‌دستگاه کامیون را که از کرمان عازم تهران بود، مورد بازرسی قرار دادند.
وی عنوان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون، ۳۰۲ کیلو تریاک و ۱۱ کیلو حشیش را به صورت جاساز از داخل محموله کامیون که بار موز بود، کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
کاکاوند همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در زمینه دستگیری عاملان تهیه و توزیع موادمخدر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تشکیل تیم‌های عملیاتی و با انجام کار اطلاعاتی، چندین نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در شهر یزد را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به سه عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس این استان بیان کرد: در این عملیات‌ها ۶۷ کیلو موادمخدر شامل ۴۶ کیلو تریاک و ۲۱ کیلو حشیش کشف شد و چهار نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.
 
کد مطلب: 176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *