يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
۰

دولت ضمانت های توافق با FATF را منتشر کند/ زیر و رو کردن اطلاعات بانکی ایران توسط یک سازمان با مقاصد سیاسی ، نادرست است

مولوی مراد پیام گفت: : افشای بندهای توافق نامه موجب اعتماد مردم به مسئولین می شود. ملت و دولت باید با یکدیگر روراست باشند و نباید اقدامی انجام دهند که موجب بدگمانی به یکدیگر شود.
دولت ضمانت های توافق با FATF را منتشر کند/ زیر و رو کردن اطلاعات بانکی ایران توسط یک سازمان با مقاصد سیاسی ، نادرست است
دولت ضمانت های توافق با FATF را منتشر کند/ زیر و رو کردن اطلاعات بانکی ایران توسط یک سازمان با مقاصد سیاسی ، نادرست است
به گزارش پهره به نقل از سیب وسوران، مولوی مراد پیام با اشاره به توافق دولت مردان ایران با اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی  موسوم به  FATF  گفت: با خبر شدن بیگانگان و غربی ها از مسائل اقتصادی کشور حیله ای دیگر برای سو استفاده و تحت فشار قرار دادن ایران است که این امر موجب در خطر افتادن منافع کلیه ایرانیان و کشور می شود.
وی افزود: زیر و رو کردن اطلاعات بانکی ایران توسط یک سازمانی که خود سیاسی است و مقاصد سیاسی دارد عملی بسیار نادرست است .
امام جمعه اهل سنت بخش سیب و سوران شهرستان سراوان با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری گفت:  بنا به هشدارها و تاکیدات رهبر انقلاب در مورد غربی ها مبنی بر اینکه آنها غیر قابل اعتماد و دشمن ما هستند،  باید با دوستان محبت و با دشمنان مدارا نمود اما مدارا در حدی مشخص اشکالی ندارد و بیش از آن جایز نیست.
مولوی پیام در واکنش به توافق نامه صورت گرفته بین دولت ایران و با اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی  (FATF ) ،گفت: بندهای این توافق نامه باید به صلاح مملکت و مردم باشد و ضرری برای منافع کشور نداشته باشد .
وی افزود: انتشار بندهای توافق نامه موجب اعتماد مردم به مسئولین می شود. ملت و دولت باید با یکدیگر روراست باشند و نباید اقدامی انجام دهند که موجب بدگمانی به یکدیگر شود.
این روحانی اهل سنت یاری رساندن مسلمانان به یکدیگر را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: ما مسلمانان تابع دستورات اسلام هستیم و در اسلام کاملا مشخص است که به چه کسی باید کمک کرد و به چه کسی کمک نکرد مسلمانان همچون یک جسم و بدن هستند و باید به یکدیگر کمک کنند . باید به  مجاهدین راه اسلام کمک کرد.
وی تاثیر کمک ایران به گروه های مقاومت منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعریف تروریسم از نظر ایران و آمریکا با هم تفاوت دارد و اگر این کمک ایران به گروه های مقاومت اسلامی در منطقه  از لحاظ کشورهای غربی کمک به تروریسم است ، بگذارید باشد.
مولوی پیام گفت: خودمان صلاح کشورمان بهتر میدانیم و نیازی به سو استفاده و دخالت کشورهای غربی  نیست چراکه  آن ها دوست ما نیستند پیشرفت و ترقی ما را نمی خواهند و کاری که به صلاح ما باشد را انجام نمیدهند و این بر همگان آشکار است.
امام جمعه اهل سنت بخش سیب و سوران با اشاره به نقش قدرتمند رهبری در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیازی نیست آن ها بگویند چه کنیم، ما خود رهبری عالم و  فرزانه و آگاه به مسائل سیاسی روز دنیا داریم که ان شاالله با فکر بلند ایشان و عمل مطابق فرمایشات ایشان کشور در مسیر درست حرکت کرده و با مشکلی مواجه نمی شود .
کد مطلب: 1657
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *