جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷
۰
در آغازین روز هفته وحدت؛

نشست صمیمی علما و روحانیون تشیع و تسنن در ایرانشهر

به مناسبت هفته وحدت جمعی از علما و روحانیون تشیع و تسنن ایرانشهر با حضور در حوزه علمیه حقانیه این شهرستان دور هم گرد آمدند.
نشست صمیمی علما و روحانیون تشیع و تسنن در ایرانشهر
نشست صمیمی علما و روحانیون تشیع و تسنن در ایرانشهر
به گزارش پهره؛ امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در این نشست اظهار کرد: قرآن کریم پر از موعظه، سعادت و مودت است و هیچ نیازی نداریم تا دیگران از آن سوی مرزها برای ما نوید خوشبختی و سعادت به ارمغان بیاورند.
مولوی عبد الصمد کریم زائی به نقش علما به عنوان مرزبانان و دیده بانان دین اشاره کرد و افزود: با اظهار تاسف دشمن وجود دارد، اما بصیرت لازم در بسیاری از آحاد جامعه وجود ندارد و وظیفه ما بیداری، هوشیاری و آگاهی دادن به مردم است تا اسیر توطئه‌های دشمن نشویم.
امام جمعه ایرانشهر نیز در این نشست  با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: هیچ کس به جز علما نمی تواند اختلاف بین مسلمانان را حل کند.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با بیان اینکه هم شیعه انگلیسی و هم سنی آمریکایی از نظر اسلام مردود است، بیان کرد: بوجود آوردن این فرقه‌ها توطئه دشمنان برای تفرقه بین مسلمانان است و در این شرایط بهترین مساله این است که همه با هم در سایه ولایت زندگی کنیم.
وی ادامه داد: متاسفانه دشمنان اسلام گروههای تروریستی را پرورش داده و به نام اسلام به جان مسلمانان انداخته اند و انتقال مجروحان تروریستها به اسراییل برای درمان سند محکمی بر وابستگی آنان به استکبار و صهیونیست است.
وی با بیان اینکه همه علما باید نعمت رهبری را قدر بدانند، تاکید کرد: در شرایط حساس امروز  نباید بگذاریم حتی یک حرف از فرمایشات مقام معظم رهبری روی زمین بماند.
 
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *