سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۴۹
۰
گفتگو با نفر اول کنکور کارشناسی ارشد سال۹۵؛

حمایت خانواده و مشاوره اساتید مسیر سخت رسیدن به رتبه نخست را برایم آسان کرد

حسین مالکی که کارشناسی خود را با معدل 36/19 در رشته مدیریت بازرگانی دریایی در دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار گذرانده است موفق به اخذ رتبه نخست کنکور ارشد در رشته مدیریت بازرگانی شد.
حمایت خانواده و مشاوره اساتید مسیر سخت رسیدن به رتبه نخست را برایم آسان کرد
حمایت خانواده و مشاوره اساتید مسیر سخت رسیدن به رتبه نخست را برایم آسان کرد
به گزارش پهره به نقل از چهاربهاران، حسین مالکی  که کارشناسی خود را 6 نیم سال تحصیلی با معدل 36/19 در رشته مدیریت بازرگانی دریایی گرایش گمرکی در دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار گذرانده است  موفق به اخذ رتبه نخست کنکور ارشد در رشته مدیریت بازرگانی شد.
حسین مالکی اظهار داشت: قبل از آزمون با قاطعیت می دانستم که نفر اول کنکور ارشد در رشته مدیریت بازرگانی خواهم بود و کسب این رتبه نتیجه حمایت های اساتید همیشه همراه و تلاشی بود که خیلی ها حاضر نیستند برای رسیدن به موفقیت از آن تبعیت کنند.
وی مهم ترین علل  موفقیت خود را بهره مندی از اساتید مجرب و برجسته ایی برشمرد که از همان روزهای آغازین حضورش در دانشگاه سبب شدند تا وی بصورت هدفمند و با برنامه ریزی دست یابی به رتبه های برتر ارشد را قابل دست یافتنی بداند.
رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد سال95 رشته مدیریت بازرگانی، تعهد به اجرای برنامه درسی را یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و اساسی خود در کسب رتبه برتر کنکور ارشد ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از داوطلبین از ابتدا برنامه دقیق و خوبی را برای کنکور پیاده سازی می کنند اما پس از مدتی نسبت به اجرای کامل برنامه خود بی رغبت شده که همین امر باعث می شود درصد موفقیت آنها در آزمون کاهش پیدا کرده و نتیجه دلخواه را بدست نیاورند.
مالکی تاکید کرد: ما همه می توانیم اما برای رسیدن به این مهم باید از برخی تفریحات و لذت هایی که مانع در پیشرفت ما هستند عبور کنیم و اگر نتوانیم از این موانع خود ساخته عبور کنیم بطور حتم حتی بهترین برنامه ریزی، کلاس های های تست هم نمی توانند ما را در رسیدن به هدف کمک کنند.
وی تلاش های یک ساله خود را به شیرین ترین دوران زندگیش تشبیه می کند و می گوید: از تیرماه سال 94 روزی 10 ساعت بصورت برنامه ریزی شده و از عید نوروز 1395 به بعد هم بیش از 12 ساعت مطالعه و تست زنی داشتم و در این مدت با حمایت خانواده و مشاوره اساتید دانشگاه این مسیر سخت برای رسیدن به رتبه اولی ارشد را طی کردم.
وی انتخاب اول خود را رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه تهران عنوان کرد و افزود: با توجه به علاقه ایی که به رشته خودم دارم در انتخاب رشته نیز مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی را به عنوان انتخاب اولم قرار داده ام.
حسین مالکی رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد سال95 در رشته مدیریت بازرگانی که کارشناسی خود را 6 نیمسال تحصیلی در رشته مدیریت و بازرگانی دریایی گرایش گمرکی در دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار گذرانده است عضو هیات علمی دانشگاه و تدریس را هدف اصلی خود عنوان کرد و افزود: بطور حتم پس از ارشد برای رتبه اولی دکتری در بهترین دانشگاهها برنامه ریزی خواهم کرد و به تدریس علاقه بسیار زیادی دارم و امیدوارم روزی بتوانم در این زمینه مشغول به خدمت شوم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 1465