شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۲
۰
با حضور حجت الاسلام راشد یزدی؛

ششمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد

در میان استقبال پرشور مردم و مسئولین منطقه و با حضورحجت الاسلام راشد یزدی به عنوان مهمان ویژه این مراسم؛ ششمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.
ششمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد
ششمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره؛ صبح امروز 28 آذز مصادف با سالروز تبعید مقام معظم رهبری در سال 56 به ایرانشهر؛ ششمین همایش خورشید ولایت با حضور حجت الاسلام محمدکاظم راشد یزدی؛ مسئولین و مردم ولایت مدار منطقه در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی در این همایش اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان به نیکی از مردم شریف ایرانشهر یاد کرده اند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: همچون پیامبر (ص) که در قلب مردم جا داشتند ، مقام معظم رهبری نیز در قلب مردم جای دارند چرا که ایشان از جنس مردم هستند و نیاز و مشکلات مردم را بواسطه ساده زیستی و تقوایشان به درستی لمس می کنند.
وی رعایت ادب و احترام توسط مردم ایرانشهر نسبت به مقام معظم رهبری را در خور شان ایشان دانست و ادامه داد: رحم‌دلی‌ها و توجه به مردم بلوچستان توسط مقام معظم رهبری زبانزد بود که سبب شده در دل مردم جای داشته باشند.
حجت الاسلام راشد یزدی تصریح کرد: هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند به قدر رهبری مقتدرانه مردم را گردهم جمع کند، در جمع خیر و برکت است که به کوری چشم دشمنان ملت ایران ما امروز از این نعمت رهبری برخوردار هستیم.
فرماندار ایرانشهر نیز در این مراسم تبعید رهبری در سال 56 به ایرانشهر را یکی از برکات مستمر حضور ایشان برای اهالی این شهرستان دانست و افزود: رژیم سفاک ستم شاهی به خیال این که عرصه را بر رهبری تنگ کنند ایشان را به ایرانشهر تبعید کردند؛ اما بر خلاف تصور ساواک آن زمان مردم شیعه و سنی ایرانشهر رهبری را به عنوان مهمان عزیزی دریافتند که روز به روز بر ارادت مردم این شهرنسبت به رهبری افزوده می شد.
وی افزود: در سال 56 بر اثر سیلی که وارد شهر ایرانشهر شد، خسارت‌های زیادی به مردم وارد شد که مقام معظم رهبری با اعلام بسیج همگانی کمک‎های زیادی از استان‎های دیگر کشور، وارد ایرانشهر کرد به طوریکه خاطره‌ آن برای مردم هنوز زنده است.
مدعووین ششمین همایش خورشید ولایت در پایان مراسم جهت تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای سرافراز کشورمان بر سر مزار شهدای گمنام این شهرستان که اخیرا در دانشگاه ولایت ایرانشهر آرام گرفته بودند؛ حاضر شدند و با ذکر فاتحه فضا را معطر کردند.
همچنین نمایشگاه کتاب با محوریت رهبری و ترسیم تمثال حضرت آقا توسط دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهر از دیگر برنامه های فرهنگی این همایش بود.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *