دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۵۹
۰

دیدار مخفیانه مولوی عبدالحمید با یک فعال فتنه 88

“م.ن” از فعالین فتنه ۸۸ در کانال تلگرامی خود از دیدار خود با مولوی عبدالحمید در زاهدان خبر داد.
دیدار مخفیانه مولوی عبدالحمید با یک فعال فتنه 88
دیدار مخفیانه مولوی عبدالحمید با یک فعال فتنه 88
به گزارش پایگاه خبری پهره:گرچه این اولین فعال فتنه ۸۸ نیست که به دیدار مولوی عبدالحمید آمده ولی، “م.ن” در کانال تلگرامیش گفته که مولوی عبدالحمید درخواست کرده که عکس های دیدار را منتشر نکند!

“م.ن” که سابقه فعالیت های رسانه ای و سیاسی گسترده علیه جمهوری اسلامی و فحاشی به مقامات عالی نظام را دارد، مدت هاست که اقدامات وی حتی توسط رسانه ای ضدانقلاب نیز مورد توجه قرار نمی گیرد.

اما این فعال ورشکسته فتنه اخیرا سفری به سیستان و بلوچستان داشته، تا شاید از این طریق بتواند مورد توجه قرار بگیرد.

چندی پیش نیز نرگس محمدی یکی از محکومان فتنه ۸۸ و عوامل ناآرامی ها در آن سال که مدتی نیز به همین دلیل در زندان به سر می برد با سفر به زاهدان ضمن ملاقات دوستانه در منزل مولوی عبدالحمید جایزه ویژه تشکل غیرقانونی مدافعان حقوق بشر وابسته به شیرین عبادی که سخت تحت نفوذ و تفکرات گروهک منافقین است را به وی اهدا کرد!

لازم به ذکر است که گرچه بررسی سوابق سیاسی مولوی عبدالحمید نشان می دهد که اینچین دیدارهایی از طرف وی معمولا مورد استقبال او بوده، ولی آن چیزی که مورد تعجب فعالان سیاسی و مذهبی در سیستان و بلوچستان شده، افزایش دیدارهای وی با چهره های ضد اسلامی که سابقه فحاشی و توهین احکام اسلامی را در کارنامه خود دارند، است.

گفتنی است، طی چند سال اخیر مسئولین دولت تدبیر و امید روابط نزدیک و گسترده ای با مولوی عبدالحمید برقرار کرده و  از وی به عنوان یک چهره اعتدال گرا نامی می برند.
 
منبع زاهدان پرس
کد مطلب: 1217