پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۱۸
۰
فرماندار زاهدان:

فراهم بودن تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان در فرمانداری زاهدان/ طبق برنامه عمل می کنیم

فرماندار زاهدان گفت: تمام تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از سیستان وبلوچستان در فرمانداری این شهرستان که مرکز حوزه انتخابیه استان می باشد، فراهم است.
فراهم بودن تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان در فرمانداری زاهدان/ طبق برنامه عمل می کنیم
فراهم بودن تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان در فرمانداری زاهدان/ طبق برنامه عمل می کنیم
به گزارش پهره؛ مجتبی خانجانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان یک انتخابات در حوزه استانی به شمار می آید، اظهار داشت: نام نویسی از داوطلبان نامزدی نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز و به مدت هفت روز نیز ادامه دارد.
وی گفت: داوطلبان باید از سراسر استان به فرمانداری زاهدان مراجعه و اقدام به ثبت نام در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری کنند.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به صلاحیت کامل افراد در اختیار دستگاه نظارت است، بیان داشت: ما نیز وظیفه داریم شرایط و ضوابطی که از طریق وزارت کشور اعلام شده است را در این مرحله به اجرا در آوریم از همین رو تمام تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری این شهرستان مرکز حوزه انتخابیه استان فراهم است. 
این مسئول افزود: امسال سعی شده تا با فراهم کردن محیطی شاد و مناسب اهم خدمات را برای کاندیدها فراهم کنیم در ضمن مشابه این امکانات از نظر خدمات رسانی برای خبرنگاران نیز فراهم شده تا از نزدیک شاهد رصد کردن ثبت نام افراد در طی مدت زمان مشخص شده باشند.
فرماندار زاهدان در خصوص ترافیک ثبت نام کاندیدها نیز گفت: مطالعه ای از سوابق ثبتنام ها در دوره های قبلی صورت گرفته است که بر اساس آن اقدام به تعریف جایگاه و نوع خدمات ارائه شده در این مکان کرده ایم به همین منظور این امکان وجود دارد که در آن واحد از 10 تا 20 کاندید بطور همزمان بدون هیچ ترافیک و مکثی ثبت نام صورت بگیرد.
گفتنی است در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز تاکنون یک نفر داوطلب برای نام نویسی مراجعه کرده که به دلیل تکمیل نبودن مدارک نتوانست ثبت نام کند.
 
 


انتهای پیام/
کد مطلب: 107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *