پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴
۲

بی بی سی و صدای آمریکا از طرفداران تروریست ها هستند/اقدام جنایتکارانه جاده خاش به زاهدان محکوم است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان از طرف همه مردم ایران و اهل سنت محکوم است.
بی بی سی و صدای آمریکا از طرفداران تروریست ها هستند/اقدام جنایتکارانه جاده خاش به زاهدان محکوم است
مولوی عبدالصمد کریمزایی در گفت وگو با خبرنگار پهره ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شامگاه گذشته جاده خاش-زاهدان اظهار کرد: همه اقشار مردم با وجدان و بیدار ایران و همچنین شهرستان ایرانشهر این عمل ننگین را محکوم کرده و از این حرکت بزدلانه متاثر هستند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: دشمنان چشم دیدن راهپیمایی پرشکوه 22بهمن مردم شیعه و سنی ایران اسلامی را نداشتند و چون می دانند هیچ احدی ناامنی را تایید نمی کند، دست به چنین اقدام احمقانه ای زده و به گونه ای از مردم انتقام گرفتند.

مولوی کریمزایی تصریح کرد: همه مردم اعم از شیعه و سنی از آبادانی منطقه به واسطه نظام اسلامی خوشحال هستند و این دلیل اصلی دشمنی دشمنان با مردم و نظام است.

وی با اشاره به اینکه رسانه هایی مثل بی بی سی و صدای آمریکا اینگونه حملات را تروریستی نمی دانند، گفت: این روشن است که این رسانه ها جیره خوار دشمنان و به نوعی خود طرفدار تروریست هستند و از این می ترسند که اگر از آنها حمایت نکنند، توسط اربابانشان زیر سوال بروند.
 
مدرس حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: تروریست هایی که دست به اینگونه اقدامات می زنند قطعا مسلمان نبوده و نیستند زیرا اگر مسلمان بودند از راه مسالمت آمیز وارد شده و خواسته های خود را مطرح میکردند زیرا اینگونه اقدامات بجز نابودی هیچگونه سودی برایشان نخواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که به دنبال تخریب و برهم زدن امنیت کشور باشند هیچگونه سودی نمی برند و اسلام نیز کشتن بیگناه را قبول ندارد وحتی خداوند امر نموده که اگر روبروی شما کافر یا آتش پرست هم باشد قبل از اینکه در میدان جنگ حاظر شود، مسلمانان حق تعرض ندارند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *