چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۱۶
۴
در مراسم افتتاح مرکز خیریه عاشورایی در ایرانشهر مطرح شد؛

طرح شهید سلیمانی، برگ زرین جدیدی در تاریخ مقابله با کرونا/ عزم خیران برای کمک به بیماران سرطانی نیاز است

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی، برگ زرین جدیدی در تاریخ مقابله با کرونا در جمهوری اسلامی ایران رقم زد.
به گزارش پهره؛ طی مراسمی سردار پرویز آبسالان؛ جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بامری، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و حجت الاسلام و المسلمین بزمانی امام جمعه و محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت روز پزشک، از زحمات و تلاش های کامران کردی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

همچنین بعد از این مراسم موسسه خیریه امدادگران عاشورا با هدف کمک به درمان مبتلا به سرطان و صعب العلاج با همکاری سپاه شهرستان در ایرانشهر افتتاح و راه اندازی شد.

سردار پرویز آبسالان، رییس هیات مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورایی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا با هدف شناسایی و کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج با مشارکت خیران در ایرانشهر راه اندازی شد. 

وی افزود: موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد نقش ویژه‌ای در توسعه عدالت‌ محور خدمات سلامت دارند و راه اندازی این مرکز خیریه کمک شایانی به سلامت منطقه و بیماران نیازمند خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این موسسه علاوه بر درمان بیماران خدمات معیشتی نیز به آنان ارائه خواهد کرد و از خیران خواست تا برای شناسایی و درمان بیماران سرطانی و صعب‌العلاج این موسسه را کمک کنند. 

وی خاطر نشان کرد: ایران برخلاف بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی، توانست در اوج تحریم‌ها، دستاورد بزرگی در زمینه بیماری کرونا داشته باشد، یکی از دلایل موفقت ایران اجرای طرح مدیریت کووید ۱۹ به نام "طرح شهید سلیمانی" بوده است.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: اگرچه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، بیش از هزاران هزار بسیجی در بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت فعالی داشتند و به یاری وزارت بهداشت آمدند، اما اجرای طرح شهید سلیمانی، برگ زرین جدیدی در تاریخ مقابله با کرونا در جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *