فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد:

عملیات دفاع بیولوژیکی "شهدای مدافع سلامت" فردا آغاز می شود

11 فروردين 1399 ساعت 12:38

 

حسین پودینه گفت: جهت مبارزه با کرونا ویروس، عملیات دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت از فردا در شهرستان ایرانشهر آغاز می شود.


حسین پودینه، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص قرارگاه پدافند زیستی مبنی بر کمک و همکاری نیروهای مسلح با مراکز بهداشت و درمان، در جهت مبارزه با کرونا ویروس فردا عملیات دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت با حضور سپاه و بسیجیان این منطقه در شهرستان های ایرانشهر و بمپور انجام می شود.
 وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: سپاه شهرستان ایرانشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا دقیقا بعد از انتخابات، با تشکیل گروه های جهادی اقدام به گندزدایی، ضد عفونی، ارائه آموزش و توصیه های بهداشتی، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی، در نقاط مختلف سطح شهر کرده است.
فرمانده سپاه ایرانشهر ادامه داد: در جهت مقابله و پیشگیری کرونا، ماسک و مواد بهداشتی یکی از نیازمندی های ضروری مردم این شهرستان بوده، که به همت بسیجیان این منطقه دو کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده ایجاد شده است که تا حدودی توانستند مشکلات شهروندان در این زمینه را برطرف کنند.
پودینه خاطر نشان کرد: عملیات مقابله با ویروس کرونا در شهرستان های ایرانشهر و بمپور فردا در قالب رزمایش نیروی زمینی سپاه با حجم سنگینی از امکانات از استان های همجوار با محوریت قرارگاه قدس انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: عملیات مقابله با کرونا توسط 400دستگاه خودرو اعم از جنگ نوین تخصصی رفع آلودگی، ماشین های آتشنشانی، سم پاشی های کوله ای و سایر تجهیزات در دو شهرستان ایرانشهر و بمپور انجام می شود.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: کلیه مکان های پرتردد، معابر عمومی، کلیه بیمارستان ها، ورودی شهرها، مراکز خرید و کلیه مکان های پر تجمع ضدعفونی و گندزدایی خواهند شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424958

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/article/424958/عملیات-دفاع-بیولوژیکی-شهدای-مدافع-سلامت-فردا-آغاز-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir